هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

نیمه ی دیگرم

Wednesday, 9 Farvardin 1402، 10:34 PM

گاهی دلم برای نمیه دیگرم تنگ می شود . انگار منه دیگری دور افتاده از من است . پیرامون خود گشتم و گشتم و در رویاها یافتمش . در خیال گشتم و در خواب یافتمش . مثال دیوانه سرگشته در عمق خواب و رویا و خیال های خام  هر لحظه د.ر تکاپو . 

در درون شکستم اما دریافتم که رویای بازیگوشی مدام در فکر بازی تازه  ،سر و گوش می جنباند هر ثانیه رنگ عوض می کند و من چه صبورانه او را می نگرم . 

گاهی مثل ابر بهار می گریاندم و گاهی از ته دل می خنداندم . در یک بوم و دو هوا سیاحت می کند و من فقط نظاره گرم . 

دوران ثانیه ها خسته ام می کند . لحظات می رنجاندم  که این عمر به سرعت باد می دود . 

من اما  گاهی تند و گاهی خسته وسط میدانم . گاهی غرق در وعده های شیرین و گاهی مثال فرهاد ،کوه می کنم  بلکه تندیسی تازه از عشق جان بگیرد . 

خلاف جهت هم می رانند ،  واقعیت و حقیقت،  وقتی مکان کنکاش فقط رویایی دست نیافتنی باشد مثال دو ماهی که خلاف جهت هم شنا می کنند . مثل دو خط موازی کنار  هم اما دور از هم و دست نیافتنی . 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ 02/01/09
واژه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی