هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

گرگ ها

Monday, 18 Ordibehesht 1402، 12:39 PM

پر از آشفتگی ست لحظه هایم . گاهی پر می شود از ترس تنهایی. گاهی پر می شود از بودن میان گله گرگان  که مدام تیزی دندان نشان می دهند . 

دلم می خواهد خود را در آغوش بگیرم و دلداری دهم. موهایم. را نوازش کنم.  بگویم  حق تو در این زندگی ' بره بودن ' نیست . پس هوشیار باش . آگاهی اندکی از دغدغه هایت کم می کند . دلم می خواهد  ضربه ای بر پشت خود بزنم.  بگویم نترس تو ' من ' را داری . مثل کوه پشتت ایستاده ام . در عوض تو پاک باش و زلال  و مثل رود جاری . به گوشه ی امن خیال پناه بردن چاره کار نیست . 

از گرگ بترسی بدون شک حمله می کند. پس جسور باش . تو "من " را داری . من را تنهای تنها . 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ 02/02/18
واژه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی