هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

دنیای خاموشی

Monday, 12 Dey 1401، 09:04 PM

سلام سلام . 

بالاخره دوباره برگشتم به مامن امن کوچک مجازی خودم . 

این روزها حس و حال عجیبی را تجربه  می کنم . هنوز قوای از دست رفته را پیدا نکر م و ملزم هستم به کار برگردم . خب بر می گردم اما چرا .....

در دنیای عجیب امروز دیگر  چیزی دور از ذهن نیست . زور گویی ها. ... همه و   همه قابل توجیه شده .  بازگشت به دنیای بی برق.  باطری اینترنتی به نوعی خاموشی محسوب می شود . و ما در دنیای خاموشی ها زندگی می کنیم . با چشم های بسته نمی شود زندگی کرد . از طر ف دیگر ندیدن مبتنی بر نبودن نیست . 

 

حقیقتش را بخواهید از اینکه دوباره چراغ  وبلاگ هایم را روشن می کنم خوشحالم امابی اطلاعی از جهان روز ،این هم در این قرن خوشایند نیست . 

خب سعی می کنم مثال گذشته بیایم چند سطری بنویسم.  هر آنچه که ذهنم را اشغال کرده . 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ 01/10/12
واژه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی