هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

نازنینم

Wednesday, 20 Bahman 1400، 11:39 AM

تلفن زنگ می زند و من قرار ملاقات می گذارم . 

دیدار دخترکی که مدد کار اجتماعی از او حرف زده حس شادی را در وجودم زنده می کند . وقتی مدد کار اجتماعی عکس دخترک ۵ ساله را فرستاد بی اختیار مجذوب چشم هایش شدم   . 

مهربانی ی توام با نیاز به نوازش را می شود در چشم هایش فهمید   . بی اختیار دلم می خواهد او را در آغوش بگیرم . انگار به همان اندازه که او نیاز به درک نوازش دارد ،من،  نیاز به نوازش دادن . اینها احساسی بود که با دیدن عکس هایش  دریافت کردم . انگار بعد دیگر خودم را کشف کرده باشم . 

اگر  چه هیچ گاه نمی توانم مادرش باشم اما معنای این احساس را خوب می فهمم . دلم می خواست دست های کوچکش را می گرفتم ،به چشمهایش نگاه می کردم و می گفتم  :از حالا به بعد من هستم . اما نه، برای دخترک مهربان ۵ ساله این حرف ها قابل درک نیست . شاید تمام نیاز او از زندگی یک خواب راحت و غذای خوب و عشق باشد  و عروسکی که با او بخندد و مادری را در خیالاتش، توام با بازی های کودکانه تجربه کند . 

من چه چیزی می توانم به او بدهم .شاید دنیای کوچک او از دنیای بزرگ من غنی تر باشد . دلم می خواست او را در آغوش بگبرم و به همه ی قلبم نزدیک کنم  . دلم می خواست به او بگویم که شیفته ی چشم هایش شده ام  . دلم می خواست  بی اعراق و بی درنگ  همه ی قلبم را به او بدهم ، به دست های کوچکی که می توانند روزی جهان را تغییر بدهند .  دلم دست های کوچکش را می خواهد که در دست بگیرم و بگویم دخترم ،نازنینم به دنیای قلب من خوش آمدی . قدمت مبارک حضورت پر از عشق و لب هایت پر خنده . 

آرزو دارم صدای خنده های بلند  از ته قلب تو را  بشنوم . نازنینم  اگرچه در کنارت نیستم اما هر لحظه از شبانه روز به تو عشق می ورزم . لبخند های تو اوج دلخوشی من است . 

 مدد کاری که دوست من است، خوب مرا می شناسد . خوب می فهمد که چقدر نازنینم را دوست دارم   .  حالا زندگی ام به علاوه ی نازنین است . 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ 00/11/20
واژه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی