هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

لطفا بوق نباشید .

Friday, 3 Dey 1400، 09:08 AM

زمستان هم از راه رسید . یک برگ دیگر هم در دفتر زندگی ورق خورد . 

به زودی دانه های برف همه جا را سپید پوش می کنند اما مثل هر سال اثری از رد پای تو نیست . دیگر جایی برای غصه خودن نیست .  اصلا بمان و به نبودنت ادامه بده آنقدر که مثل دانه برف از شمارش خارج شوی و دیگر به حساب نیایی . اگر پای ریاضیات این زندگی ننشینی ،برای چه کسی مهم خواهد بود ؟ 

اصلا خودت حساب نبودن هایت را داری ؟ چند برف است که نبودی .مثال آن ضرب المثل شده ای " با برف سال آینده هم پایین نمی آید " آنقدر در بالا بالاها سیر می کنی که زمین را نمی بینی . زمین خورده ای اما زمین خوردن را بلد نیستی . 

گاهی اوقات فکر می کنم آنقدر مغروری که دنیای کوچکت فقط به اندازه تو و خواسته هایت جایی برای نفس کشیدن است . 

آنقدر سهل الوصولی که دیگران اسم تو را کنار خودشان می نویسند و تو لبخند می زنی . حتما برایت رضایت بخش است که لبخند می زنی . 

انگار امده بودی که ویران کنی نه ابنکه بسازی و آباد کنی.  شاید تفاوت من و تو در این است . 

مثل فرزندی که هرگز زاده نشد در نطفه ماندی و به گنداب های این جهان هستی اضافه شدی . همیشه فکر می کردم حضور تو یک امید به آینده است یا یک روزنه . یا شاید هم یک نور در تاریکی . اما نه ، بیخودی به تو روح تقدس را هدیه نکنم . که تو هنوز به تقدس روح خودت پی نبردی چه برسد به تقدس روح  دیگران . حهان تو جهان تاریکی هاست اگر چه لباس علم به تن داری اما بگذار صادقانه بگویم ;  امروز  حتی کودک ۵ ساله هم می داند که دنیای ما پر از عالمان بی عمل است . مثل تو و هزاران نفر مثل تو . 

تجربه به من ثابت کرد وقتی کسی برای حرف خودش ارزش قائل نباشد برای حرف و شخصیت دیگران هم ارزش قائل نیست . برای وقت و احساس دیگران هم ارزش قائل نیست . 

شاید خنده ات بگیرد از این وجه تشابه;  اما گاهی اوقات فکر می کنم تو  مثل یک بوق بودی . بوق های شیپوری قدیم  که پر سرو صدا بودند و آلودگی صوتی ایجاد می کردند .

لطفا اینقدر بوق  نباش . 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ 00/10/03
واژه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی