هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

ترنم عشق

Wednesday, 31 Shahrivar 1400، 04:09 AM

نصف شب که می شود فکر های جور و ناجور می اید و خواب را از چشمانم می دزدند . مثل برگ های پاییزی خود را به دست نسیم سرد پاییزی می سپارم ;هر جا که خواست به زمین بگذارد . اگر چه  در اوج آسمان ها نبودم که حالا به زمین بنشینم . 

این ثانیه و این ساعت (3:26) یک ماه کامل بالای سرم لبخند می زند و در دلم روزنه ی امید می شود  . در خیالم شاید به دنبال ماه می روم . حالا که کور سوی امیدم شده ، شاید می خواهد راه را نشانم دهد . اما نه دست هایم و نه پاهایم انگیزه ی رفتن ندارند . انگار به گل نشسته ام . آدم به گل نشسته راه به جایی نمی برد .

برای رهایی  نفسی عمیق می کشم تا غم درون سینه ام التیام یابد . دوباره و دوباره نفسی عمیق می کشم . با هر بازدم غمی کهنه را از دلم پاک می کنم . 

دوباره به ماه آسمان نگاه می کنم و لبخند می زنم   . نفسی عمیق می کشم و به تمام موجودیت این جهان لبخند می زنم   .  

به این فکر می کنم که زندگی ، هنوز می تواند به جریان بیوفتد .هنوز می توان دست هایی را گرفت و به زیبایی این جهان افزود . هنوز می توان امیدوار به خنده های از ته دل بود،  بی انکه اثری از غم باشد .

دوباره نفسی عمیق می کشم .انگار بار غم سنگین است ،تا اسمش که می آید تمام سینه ام از درد پر می شود . 

دوباره نفسی عمیق می کشم . و دوباره و دوباره . و .... 

به ماه نگاه می کنم ، ماه هنوز کامل است و به من لبخند می زند  و من دلخوش به این لبخندم . ماه به بودنش پافشاری می کنم و من دلم قرص می شود . 

حالا دیگر نور ماه به صورتم می تابد و من باچشم های بسته هم دلخوش به بودنش هستم . نفسی عمیق می کشم و به جهان لبخند می زنم . می خواهم پر باشم از نور ماه. انرژی ماه را به درون می کشم  و بند بند وجودم لبریز می شود از نور ماه . 

در این ساعت و این لحظه من و ماه هم پیمان شده ایم   . هر دو سفید هر دو پاک . 

این بار  با هر دم و باز دم نور ماه را به محیط هدیه می دهم . من جاری هستم مثل رود . 

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ 00/06/31
واژه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی