هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

ماه من

Sunday, 28 Shahrivar 1400، 05:17 AM

جانا آمدم اما بدون موضوع   . خب راستش امشب نمی دانم  به چه چیزی میشود  فکر کرد . نیم  ساعتی میشود  که از بالکن خانه ام به ماه نگاه می کنم و حس و حال و زیبایی ماه را ور انداز می کنم . آهسته آهسته خنکای پاییز به روح و تن می شیند  ..... بهار رفت . گرمای تابستان رفت و حالا نوبت پاییزاست . .

. در باور من پاییز فصل عاشقی ست  . شاید به این خاطر که حال و هوای احساسی عاشق ناپایدار ست .  . مثل پاییز که هزار رنگ به خودش میگیرد و هزار درد را با خود یدک می کشد . ... . در این آسمان آرام   اهسته اهسته رنگ نقره ای ماه هم  عوض میشود  . انگار ماه هم دارد  حس و حال پاییز به خودش می گیرد   هی کمرنگ و کمرنگ تر می شود   . اگه خدای نکرده ماه آسمانت  کم رنگ بشود چه می کنی ؟ حتی فکر کردن به این نکته هم تن ادم  را مثل خنکای پاییز می لرزاند . .... . وابستگی و دلبستگی دو مقوله جدایی ناپذیرند . هر چه قدر وابسته تر ، دلبسته تر .

می دانید عشق در نهایت زیبایی و قدرت با خود اسارت هم به همراه دارد . خصوصیات برخی ادم ها دقیقا مثل عقاب است ، باید در اوج آسمان ها پرواز کنند و در اوج بمانند .اسارت برای این ادم ها یعنی مرگ . یعنی نیستی و نابودی . 

یک لحظه تصور کن ; وقتی بال هایت را باز می کنی یعنی تمایل به اوج گرفتن داری  یا در  سرت فکر پرواز داری یعنی که می خواهی قوی باشی .، می توانی قدرت را در بند بند وجودت حس کنی بعد بال هایت را باز می کنی و با یک جهش ،پرواز می کنی و به اوج می رسی . اوج گرفتن همیشه زیبا ست . اما بعد از هر فرازی یک فرود است . شرط اوج موفق این است که در کجا فرود می آیی. یعنی شرط موفقیت به هدف رسیدن است . پرواز کردن به قصد اوج گرفتن های بی برنامه چیزی جز خستگی نیست . حاصل گم کردن راه و مقصد نا معلوم . ... 

امشب بی هدف فکر کردم . امدم و در بالکن اتاقم نشستم و ثانیه ها مرا با خود بردند . اما حساب خنکای پاییز چیز دیگری ست . مرا به درون اتاقم می کشاند . 

 

 

 

پ.ن: 

* چقدر دوست داستم با این مونولوگ ها همراه می شدید . تبادل افکار یعنی تبادل انرژی ها ، باور ها ، عقاید و ..... به قول قدیمی ها ،حرف حرف می آورد . بیا اینجا و تو هم بگو . از همه ان چیزی که ذهن و افکارت را به خود مشغول داشته   . اینجا یک گوش شنوا هست . 

*اگر امدی ،  کامنت ها باز است ،لطفا فراموش نکن تا مثل قبل به جریان بیوفتد .

موافقین ۰ مخالفین ۰ 00/06/28
واژه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی