هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

یارای زندگی

Tuesday, 23 Shahrivar 1400، 04:50 AM

باز من آمدم و تو نیستی یارا ... گله ای نیست. اخر ستاره ها هم غرق خاموشی اند .از تو چه پنهان ، امشب محبت ماه هم نیمه کاره بود .  شاید ماه هم بیشتر از همیشه احساس تنهایی می کرد . راستش را بخواهی یارا ، هزار فکر ، هزار خیال و هزار راه نرفته خواب را از چشمانم گرفته اند و پس نمی دهند . زورم به فکر های جور و ناجور نرسید اما تو آمدی به حوض خیالم و همه چیز عوض شد . می دانی یارا ! دلم شانه ای می خواست که سرم را روی او بگذارم و به خنده های از ته دل بچه ها لبخند بزنم   .  قبول کن این خنده های از ته دل،  زیبا ترین تصویر جهان اند . اصلا شاید،  دلم ، دست های کوچکی می خواست که قاصدک برایم هدیه می اورد . یا شاید ، دلم کنار باغچه نشستن و بازی با اسباب بازی هایم را می خواست . کمی فکر کن یارا; اگر قاصدک بودی برایم چه هدیه می اوردی ؟ 

یارا ... در خیالم دست های تو را گرفته ام  فکر می کنم  : ای کاش می توانستیم پرنده باشیم، دست به دست هم بدهیم و بال ها را باز کنیم و با هم پرواز کنیم ،اوج بگیریم و در دنیای بهتری فرود بیاییم . مثلا در دنیایی پر از عشق و آرامش .

آه یارا !  دغدغه ثانیه ها مرا رها نمی کنند و من به دنبال آرامشم . آرامش من کجاست ؟ می دانی یارا !   قاصدک ها هم  گاهی بد جنسی می کنند .  حالا دیگر تو هم می دانی که لبخندت آرامش من است با این حال،  وقتی  تو می خندی  ، من سرخ می شوم از نگاه های یواشکی و بدون اجازه  ی تو . اما تو کوتاه نیا .بگذار این جهان چیزی برای لبخند من و تو داشته باشد . چیزی که به ان خاطره بگوییم و فقط و فقط مال من و تو باشد  و هیچ کسی را شریک آن  نکنیم;  حتی قاصدک را . از تو چه پنهان ، من خوب می دانم که تو گاهی اوقات حسود می شوی و همه چیز را فقط برای خودت می خواهی . من گذشت می کنم و تو برنده می شوی . انگار لبخند ما قشنگ تر می شود . شاید زندگی یعنی همین   . 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ 00/06/23
واژه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی