هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

یارا

Saturday, 20 Shahrivar 1400، 04:24 AM

ای کاش کسی بود که می توانست بگوید و تو بشنوی . دلم شنیدن می خواهد یارا .  در این سیاهی شب حتی ستاره ها غرق آرامش اند  کجاست یک لقمه ای  خواب راحت .. آدم ها خواب را از چشمانم دزدیده اند.  کو آن ستاره یارا ؟ کجاست که روشن کند سیاهی شب را . اصلا تو چه می دانی معنای تنهایی را ؟ غم و غصه دلتنگی را ؟ آدم ها این روزها کور و کرند .چه می فهمند معنای زحمت های تو را . آه یارا تو چه می دانی معنای بی کسی ر۱.  درد بی پدری را دردبی برادری را ؟ این روزها جهان غرق سیاهی ست  یا شاید من با زغال ها همجوار شده ام . این روزها ادم می خواهند تکه ای از وجودت را بدزدند برای دزدیدن بهانه می خواهند . آه یارا   یارا    یارا  دست هایت را به من بده  یا لااقل دست های مرا بگیر تا حداقل دست هایم تنها نباشند . 

می دانی یارا دیگر دلم لبخند هم نمی خواهد . از تو چه پنهان چشم هایم را بسته ام . گوش هایم را گرفته ام . نه دیدنی و نه شنیدنی . آخر یارا بعضی آدم ها فقط از حجم خوب بودنت کم می کنند و به نبودن هایت اضافه . یارا من نمی خواهم گم باشم . نمی خواهم کم باشم .اما انگار برای بودنم بهانه می خواهم . برای خندیدنم انگیزه می خواهم . از تو چه پنهان یارا ،دلم مهربانی می خواهد . دلم کسی را می خواهد که بیاید تو بخندی و او قند های دلش آب شود   .درست فهمیدی  یارا دلم عشق می خواهد . دلم تکیه کردن می خواهد . 

نمی دانم یارا نمی دانم . دیگر گلها هم دلخوشی نیستند . انگار گلهای گلدان هم مثل من دیگر گل نمی دهند . باغبان که غمگین باشد گلها نمی خندند . با غم گلها چه کنم یارا ؟ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ 00/06/20
واژه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی