هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

سه نقطه و جای خالی

Wednesday, 15 Mordad 1399، 12:33 PM

گاهی دلم می خواهد بیایم و بی مقدمه بگویم 

چقدر دلم برای بودنت تنگ می شود . جای خالی تورا با هیچ چیز نمی شود پر کرد . 

گاهی اوقات جای خالیت انقدر عمیق و تاریک می شود که هر چه می روم به جایی نمی رسم . با هر قدم از خودم دور میشوم  . انقدر دور که توان پیدا شدنم نیست . 

در مرکز قلبم یک حفره به نام تو باز است . حفره ای که فقط با بودنت پر می شد . 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ 99/05/15
واژه

نظرات  (۲)

18 Mordad 99 ، 22:54 افغانی ..

سلام و درود 🌹

من که فضول نیستم 😌

ولی حالا که انقدر اصرار میکنی ! باشه میپرسم😉

جای چه کسییی ؟؟

پاسخ:
😄😄😄
سلام 
خواهش می کنم فضول که اصلا ....
 کسی که باید باشه و نیست 
نه که فکر کنی جا خالی داده ها نه . نیست چون کار داشت باید می رفت . 
😄😄😄

19 Mordad 99 ، 18:38 افغانی ..

پس دنبال نیمه ی گمشده هستیییی 😉

 

چه کسی بود صدا کرد مهرداد !؟ 😅😅😅😆😆😆

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی