هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

از ماست که بر ماست .

Sunday, 22 Tir 1399، 02:15 PM

دوستان ،عزیزان 

از ماست که بر ماست   

امروز برای انجام آزمایش  های مادر راهی آزمایشگاه شدم . طبیعی ست که محیط آزمایشگاه ، خصوصا با توجه به روند بیشرفت ویروس کرونا بسیار آلوده است . 

اما قرار نیست کسی که با تشخیص بیماری کرونا راهی آزمایشگاه شده  ،به سبب سرفه های خشک پی در پی ،عامل الودگی محیط کوچک آزمایشگاه بشه .  . ظاهرا برخی عزیزان دنیای کوچکی دارند و به سب کوچکی دنیا ،قلبی کوچکتر . 

شاید در ذهن خود فکر می کنند حالا که ما مبتلا شدیم ،پس همه مردم مبتلا شوند . با این دیدگاه همینطور با حال خراب و رنگ و روی پریده در آزمایشگاه این طرف و آن طرف می روند . سرفه می کنند. و هر چیزی دست می زنند . 

برای این ادم ها باید   یاد آور شد که عزیز من حال خرابت را خوب می فهمم اما همانطور که تو حق زندگی داری ،دیگران هم حق زندگی دارند . 

پیر مرد و پیر زن ضعیفی که برای ادامه معالجات خود به آزمایشگاه امدند ،قطعا توانایی لازم را برای مقابله با این ویروس ندارند . لطفا بعد از انجام آزمایشت محل آزمایشگاه را ترک کن و اجازه بده همراهت مراحل  و روند اداری  را پیگیری کند .  محیط بسته با سرفه های پی در پی تو ،به قتل گاهی برای دیگران تبدیل می شود . 

 

لطفا با رعایت نکات بهداشتی به حقوق یکدیگر احترام بگذاریم   

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ 99/04/22
واژه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی