هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

علامت سوال

Sunday, 15 Tir 1399، 01:37 PM

دلتنگی ،بی حوصلگی ، دنیای پر از ابهام . 

چند سطر نوشتم و پاک کردم از این چند سطر فقط همین دو کلمه ماند . 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ 99/04/15
واژه

نظرات  (۲)

16 Tir 99 ، 21:42 افغانی ..

سلام

از دل تنگی و بی حوصلگی که مینویسی میتونم باهات ابراز همدردی کنم 😊

ولی اگر از تنبلی و بی حوصلگی بنویسی کلی باهات همزاد پنداری میکنم 😅

پاسخ:
اقو ما ما به شیرازی ها نسبت داریم   . به همین مبل قسم   . 😄😄😄😄

16 Tir 99 ، 21:52 افغانی ..

برخیز ای شبان شب زده

خواب غفلت بس است آفتاب زده

تا کی پشت بر خاک دهی

وقت است پای بر خاشاک دهی

گرگها علف خورند،سال قحط زده

این سگ گله است که به گله زده...

 

 

اومدم شعر سعدی وار بگم . شعر فرخی یزدی وار شد 😅 از حکمت به سیاست کشید

شعرهای خودمو مینویسم مبادا بی تفاوت ازش ردشی 😆 " بد نبود " هم بگی مارا کفاف...

پاسخ:
 تا اطلاع ثانوی لطفا ترشی نخورید  . این صرفا برای شما تجویز کردم . 
حکمت و سیاستت منو کشت . 😜😜 اصلن شما رودکی ،کی می تونه اعتراض کنه ؟ 
چون شمایی "بد نبود "👌👌👌

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی