هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

الهی العفو .....

Saturday, 31 Khordad 1399، 05:19 PM

سلام به من سلام به شما . 

همچنان حرف بر سر آن است که من بیمارستان را دوست ندارم  . 

مادر به بخشی منتقل شده مثال حمام زنانه . چنان همهمه و غوغا وجود داره که در مراسم شادی و این حرف ها خبری از این همه همهمه نیست . از شما چه پنهان در بخشی هستم متشکل از چند پیر زن وراج که مغز من و کل  عوامل بخش را نوش جان کردند . از زن همسایه بیست سال پیش شروع کردند و به شوهرِ عمه ی نوه ی دخترخاله ی همسایه بقلی شون گیر دادند . 

از لباس زیر پسر خاله دو ماهه ی زن همسایه شروع کردند و پرده ی خونه ی کدخدا رسیدند . 

خلاصه ی مطلب دلم قدری سکوت می خواهد . 

الهی العفو . الهی العفو . 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ 99/03/31
واژه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی