هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

بیمارستان

Friday, 30 Khordad 1399، 03:13 PM

سلام به روی ماه من و شما . 

سلام به روی ماه من که بعد از مدت ها اومدم اینجا بنویسم . سلام به روی ماه شما که له اینجا تشریف اوردید . 

عرضم به خدمتتون که .......

از نظر من بیمارستان یکی از مکان های طاقت فرسای روی زمینه . 

دور جان همه شما ، امروز بیمارستان بودم چون مادر با تشخیص سکته مغزی دربیمارستان بستری شدن . البته خداراشکر که به خیر گذشته . اما در این روزهای پر استرس چه به لحاظ مالی و چه معنوی و همراه با فشارهای اجتماعی تحمیل شده برابر با چند اسب بخار ،، به راحتی میشه گفت که فقط بیمارستان ها از حال خراب مردم خبر دارند . 

با سوپروایزر بخش صحبت کردم و می گفت از دیشب تا حالا حدود ۸ مریض جوان با تشخیص سکته مغزی بستری کردیم. بخش Ccuو .... هم به همین صورت است . 

بدا به حال جامعه ای که در آن بیماری و فقر همه گیر شود . 

اما بیمارستان چرا طاقت فرسا ست ؟ 

چون هیچ وقت نتونستم تحمل درد و رنج دیکران را تاب  بیاورم و فکر کنم می توان هنوز شاد بود . 

خلاصه اینکه بودن در بیمارستان حالمو خراب کرده . خراب در خراب . 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ 99/03/30
واژه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی