هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

دو روی سکه

Wednesday, 17 Mehr 1398، 12:15 AM

نیمی انسان اند و نیمی  دیگر حیوان همان صورتکانی که لبخند به لب دارند . به غریزه نفس می کشند و گرگ درونشان را پنهان می کنند . گاهی نعره می زنند و افاضه می کنند و گاهی لبخند می زنند و بوی تعفن افکارشان همه گیر میشود .

به همین سادگی زندگی دو روی سکه می شود . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ 98/07/17
واژه

نظرات  (۲)

18 Mehr 98 ، 23:19 افغانی ..

سلام واژه

فقط خواستم اعتراف کنم از گنگ نوشته هات هیچی نمیفهمم 😣 هیچیه هیچی هم نه هاااا ! انقدر میفهمم که گلایه داری . ولی از کیو و چی و چرا !!؟!!😕

پاسخ:
سلام سلام . 
گنگ ننوشتم . اما خیلی شفاف هم ننوشتم. اینو قبول دارم . 
اما هدف اشاره به این مقوله بود .  می دومیدانی کلی گفتم چون این مسئله معضل خیلی از نویسنده هاست . 
خواستم فقط یک تلنگر بزنم که مخاطب مجبور به فکر کردن بشه . در ذهن خودش این مسئله رو حلاجی کنه . 
21 Mehr 98 ، 07:08 افغانی ..

خدا رو شکر من نویسنده نیستم ازبن معضلا داشته باشم

و خدا رو شکر من عقلی ندارم که با این تلنگرها مجبور به فکر کردن بشم 😆😅

 

منم ان لولی وش مغموم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی