هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

چه کنم چیکار کنم

Wednesday, 18 Ordibehesht 1398، 05:19 PM

سلااام .سلااام 

اومدم سلامی عرض کنم و برم . دارم سعی می کنم دوباره کلاف زندگی را از سر بگیرم و حامل یک اتفاق تازه بشم . 

شاید یک داستان جدید ،شاید یک پورتره جدید . اصلا شاید یک شعر جدید . نمی دونم شاید یک موسیقی جدید . 

هر چیزی که منو به زندگی امیدوار کنه و یک تعریف قشنگ به زندگیم بده  . 

دوستانم که منو می خونند .،راهنمایی کنند . به نظر شما چه کنم   که هم حالم بهتر بشه و هم یک کار هنری جدید باشه. 


منتظر نظرات عزیزانم هستم.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ 98/02/18
واژه

نظرات  (۲)

یه چیز جدید یاد بگیر
من وقتی چیزی رو یاد می گیرم از زندگی بیشتر لذت می برم
برای یادگیری همیشه هم چیزهایی هست که دوست داریم بدونیم و نمی دونستیم
چالش های یادگیری اکثرا منو ول نمی کنند و هر روز یه چالشی دارم که باید جوابش رو پیدا کنم
هر چیزی که از دونستنش لذت می بری همون کار رو انجام بده و همون رو یاد بگیر

پاسخ:
سلام . ممنونم . با شما موافقم . 
منم عاشق یادگیری هستم . ممنونم از یادآوری   .
25 Ordibehesht 98 ، 08:04 پژوهش های حقوق و ادیان (بانک صهیونیسم)
کتاب در باب حکمت زندگی
ارتور شوپنهاور
بخونید تا قدر هنر و هنرمند و خودتون رو بیشتر بدونید
پاسخ:
تشکر می کنم.  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی