هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

چشمان منتظر به در

Sunday, 25 Farvardin 1398، 10:52 PM

ثانیه ها می تازند بر جسم و روح انسان . گاهی زمان  بر جسم و جان قالب می شود.  گاهی جسم و جان است که بر زمان قالب می شود.  و نتیجه  اول جز پیری نخواهد بود و نتیجه دوم سرعت عملی ست که دست رقیبان را در حنا می گذارد.  

عشق اگر عشق باشد آرام و قرار را می ستاند و هله به پا می کند. سور و سات عشق که استخاره ندارد.و چشم منتظر به در، هم خواب و خیال... .  

موافقین ۰ مخالفین ۰ 98/01/25
واژه

نظرات  (۲)

29 Farvardin 98 ، 13:48 افغانی ..

"  زندگی تصویریست 
قلم و کاغذ و رنگش از "  من
یک قلم مو دارم  کلا دو سه رنگ
رنگها یا تیره ن یا کمرنگ
طرح و نقشی هرچند
بکشم روز. آفتاب. خورشید
هرچقدر رنگ کنم
نشود خوشتر یا روشن تر
رنگها یا تیره ن یا کمرنگ
یک قلم مو دارم کلا دو سه رنگ...


اینم سروده ای از من در وصف این روزگار...

03 Ordibehesht 98 ، 22:14 افغانی ..
عه ! هنوز پست جدید نذاشتید ! 
معلومه مشغله زیاده.  ایشالا که خیر باشه... 🙎
پاسخ:
سلاااام . 
عذرخواهی می کنم که منتظر موندید .یه کمی سرم شلوغ بود .اما دیگه هستم . چشم از فردا دوباره منتظر نوشته های من باشید . لطفا . 
از لطفی که به من دارید .یک دنیا تشکر می کنم . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی