هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

چنانت دوست می‌دارم

Monday, 20 Esfand 1397، 10:36 AM

اگر دستم رسد روزی که انصاف از تو بستانم

قضای عهد ماضی را شبی دستی برافشانم

چنانت دوست می‌دارم که گر روزی فراق افتد

تو صبر از من توانی کرد و من صبر از تو نتوانم


# سعدی 

موافقین ۰ مخالفین ۰ 97/12/20
واژه

نظرات  (۱)

20 Esfand 97 ، 14:01 افغانی ..
این شعرو اولین باره شنیدم !
و وقتی کاملش رو توی گوگل خوندم واقعا لذت بردم 
ممنون از شما 🌹

من ان مرغ سخن دانم که در خاکم رود صورت
هنوز اواز می اید به معنی از گلستانم...    👌




پاسخ:
سلام خوشحالم که لذت بردید.  
من عاشق اشعار حافظ، سعدی و مولانا هستم.  خوشحالم که شما هم با من همراه شدید.  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی