هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

Motivation

Friday, 3 Esfand 1397، 01:57 PM
برای رسیدن به انگیزه، فقط یک جمله کافی ست،
زندگی را با تمام خوب و بدش دوست دارم   . 
موافقین ۱ مخالفین ۰ 97/12/03
واژه

نظرات  (۲)

04 Esfand 97 ، 01:01 افغانی ..
بنظرم جای کلمه " دوست دارم "  باید چیز دیگه ای قرار بگیره !
مثلا کلمه  " تحمل میکنم "
(بدیهای زندگی دوست داشتنی نمیشن)
پاسخ:
خب راستش ،هم بله و هم نه. 
من فکر می کنم گاهی اوقات زندگی را باید با تمام خوب و بدش دوست داشت.  این دوستان داشتن هم به معنای تحمل کردن است و هم به معنای ایجاد انگیزه برای ادامه زندگی.  
گاهی اوقات وقتی جایگاه کلمات را تغییر بدیم، مسیر زندگی هم تغییر می کنه. این شاید خاصیت کلمات باشه.  
مثل وقتی که ما زاویه دید را تغییر میدیم و از یک دریچه دیگر به زندگی نگاه می کنیم. .  

گل گفتی :)
پاسخ:
سلامت باشی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی