هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

لحظات خوب

Monday, 29 Bahman 1397، 10:06 AM

روزهای دوشنبه و سه شنبه را بیشتر دوست می دارم .با اینکه حجم کارهای روزانه ام در این دو روز بیشتر از همیشه است.  اما به نظرم انرژی های بهتری را در این دو روز دریافت می کنم . حس بهتری دارم و کارها را با انگیزه بیشتری انجام می دهم.  کلا خوشحالم.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ 97/11/29
واژه

نظرات  (۱)

29 Bahman 97 ، 17:14 افغانی ..
زمانیکه کارمند بودم پیک کاریمون یکشنبه تا چهارشنبه بود . پس روز خوبی نبودن !
ولی پنجشنبه ها همیشه صب میرفتم کله پزی ! بعد 8میرفتم سرکار ساعت دوازده هم تعطیل میشدیم و با دوستان میرفتیم تفرج. شبم مهمونی و ...  . جمعه هم فقط خواب
ولی الان... همه روزم جمعه س 😅
پاسخ:
همیشه به شادی.  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی