هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

دقت کردین وقتی همه تو صفحه ات میان نظر میدن چقدر خوشحالی، بعد. یهو همه جاخالی میدن و هیچکس نظر نمی ده.  
یکی نیست به اینا بگه بابا وقتی میاین نظر میدین، آدم شرطی میشه، شرطی.  
می دونی یعنی، یعنی آدم عادت می کنه به اینکه بهش توجه بشه. ببینه یه کی داره حرفا شو می خونه . ببینه یه کی داره بهش اهمیت میده.  
اصن می دونستم چیه، هرکی بیاد حرفا رو بخونه و نظر نده گناه کبیره کرده.  دیگه حالا خود دانی.  من فقط قصدم خیر بوده، خواستم بدونی گیر و گول اعمالت از کجا اومده.  دیگه خود دانی.  
نوچ، اینطوری نمی شه.  هر طور فکر می کنم می بینم مدیون دیگران بودن اتفاق خوبی نیست.  
من دلم می سوزه که نصیحت می کنم. چون دوست دارم تو قلب بهشت جا بشی اینا رو می گم والا خود دانی.  
از ماگفتن بود.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ 97/11/28
واژه

نظرات  (۲)

29 Bahman 97 ، 00:08 افغانی ..
😅😅👍👍
عجب خط و نشونی کشیدید ...
قطعا بعد این بخونم نظر هم میدم تا بهشت رو برخود واجب کنم 😅

وبلاگهای قبلیم دقیقا همین حس و حالی بود که شما گفتی . ولی این وبلاگم زیاد قید و بند نظرات نیستم ! برا همین گاهی روزانه بالای 150 بازدید هست و دریغ از یک نظر و بیتوجهی من 😊

مورد دیگه اینکه جاهای خلوت رو دوست دارم ! از کوه و دشت و خیابون و پارک و خونه و ... تا وبلاگ 😊 ( شاید افسردگی و انزوای شخصیت دارم 😅 ولی دوسش دا م این افسردگیو !! )
پاسخ:
سلام.  
می دونستم جواب میده.  شک نکنید در،قلب بهشت جا شدید . 
قطعاً از ابتدا به نام شما بوده.  
راستش بله وبلاگ های دیگر دارم اما در قید و بند نظر نیستم.  اما در این وبلاگ قراره از همه چیز نوشته بشه. از این جهت نظرات می تونه راهگشا باشه.  
گاهی اوقات برای نوشتن نیاز به تلنگر هست.  
و یک دیدگاه شخصی هم هست.  کلا حال و هوای این وبلاگ را دوست دارم.  

ممنونم که می خوانید.  ممنونم که هستید.  

29 Bahman 97 ، 17:07 افغانی ..
از اینکه یک افغانی رو قابل میدونید ممنونم 😊
بعضیها بخاطر افغانی بودن ترد میکنن و پس میزنن !
پاسخ:
سلام مجدد.  
از اینکه این حرف ها را می،شنوم متاسف میشوم . 
مهم اینه که یک زبان و مذهب داریم و از نژاد آریایی هستیم . 
مهم اینه که انسانیم و انسانیت را یاد گرفتیم.  بیت ترک و کرد و لر  و افغان و تاجیک هیچ مرزی نیست وقتی همه یاد بگیریم  که انسانیم و از حقوق برابر برخورداریم.  برتری انسان ها به اندیشه و تفکرات آنهاست.  رنگ پوست و مو و ...ملاک زندگی نیست.  
در،ضمن خیلی خوشحالم که به زبان فارسی ایرانی امروز مسلط هستید.  زبان شما همچنان ویژگی های زبان فارسی دری را در خود حفظ کرده و زیبایی های خودش را به همراه داره.  زبان فارسی ایرانی امروز بی اندازه دچار تطور شده و این تغییرات گاهی اوقات زبان را به سمت انحطاط پیش می بره.  
به هر حال از اینکه مرا می خوانید از شما تشکر می کنم.  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی