هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

خسته از هر چیزی

Thursday, 25 Bahman 1397، 11:18 PM

گاهی دلم می گیرد از هر چه باید و نباید.  انگار خسته از هر ایدئولوژی ام.  خسته از هر جهان بینی.  

شاید من همه چیز را در ایدال ترین حالت ممکن می خواهم.  اصلاً،   فکر کن من یک آرمانگرا هستم   با  آرمان های بی نتیجه چه کنم؟  

گاهی به زندگی و.تمام موجودیتش می اندیشم.  شاید زندگی به بازی گل یا پوچ شباهت دارد که ما فقط پوچ ها را پیدا کردیم . پس گل ها کجاست؟  

چرا هرچه می گردیم، کمتر می یابیم؟  

موافقین ۱ مخالفین ۰ 97/11/25
واژه

نظرات  (۲)

هییییییییییییی
پاسخ:
آره، روزگار بدی شده . می فهمم چی میگی . 
26 Bahman 97 ، 10:18 افغانی ..
متن خیلی خوب بود 👍
ولی مناسبتش با عکس رو نگرفتم 😊

بازی گل یا پوچ اشاره خیلی خوب بود
پاسخ:
سلام.  
در ادبیات فارسی، کفش نشانه بخت است.  عکس کفش را گذاشتم به نشانه بخت.  به این امید که بخت بد از،زندگی همه ما بره و به جای پوچ، گل های زندگی نصیب ما بشه.  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی