هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

من دیگرم

Wednesday, 24 Bahman 1397، 10:16 PM

از این پس قرار است اینجا دفتر جدید روزمره های من باشد.  سعی می کنم تمام افکارم، عقایدم را بنویسم، از لحظاتم بگویم و هر لحظه و هر لحظه حس بهتری را،از،زندگی تجربه کنم.  

دوست دارم دوستان مجازی جدیدی داشته باشم و دریچه ای رو به افکار نو باشم.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ 97/11/24
واژه

نظرات  (۱)

24 Bahman 97 ، 22:48 رنگی رنگی
دفتر قشنگیه :))
رنگشم به دل میشینه :)
پاسخ:
سلام، ممنونم.  
من هم این دفتر را خیلی دوست دارم.  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی