هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

من

Friday, 9 Mehr 1400، 04:32 AM

جانا من امدم و تو نیستی . انگار به یکباره از جهان دیگری به زمین آمدم .چند ثانیه زمان برد تا فهمیدم در جهان بدون تو دست و پا می زنم . 

جانا امشب ستاره ها مهمان آسمان اند ،تو کجاییی؟ به این فکر می کنم که دنیای بدون تو چقدر تاریک و دلگیر است . 

دلم می خواست از عشق بنویسم . دلم می خواست از شوق رهایی بنویسم . راستش دیشب به خیلی از موضوعات برای گفتن فکر کردم   اما انگار دست و زبانم لال شد . اشتباه نکن کابوس ندیدم   اصلا بی خیال . 

آسمان دلم با وجودت پر نور باد . 

موافقین ۰ مخالفین ۰ 00/07/09
واژه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی