هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

آلرژی فصلی

Friday, 12 Mehr 1398، 12:05 PM

این روزها فصل تغییر کرده و من هم با فصل . 

هر روز صبح ( منظورم یک هفته است ) با قطار سرفه از خواب بیدار میشم و بعد از ۲ ساعت خوب میشه . آلرژی تو این فصل واقعا آزار دهنده است.  هرچند درمان دارویی هم دارم اما سردرد و حالت سرماخوردگی درابتدای این فصل حالمو می گیره.  

انگار میزان الرژی من امسال بیشتر از هر سال بوده . اما با همه این ها یک نفسی میاد و میره .همین جای تشکر داره . 

تا یک هفته حال و روزم همینه بعد خوب میشم . 

فعلا

موافقین ۰ مخالفین ۰ 98/07/12
واژه

نظرات  (۱)

14 Mehr 98 ، 20:02 افغانی ..

سلام

الرژی خر است ! اول صب دوتا عطسه بعدش تا شب ابشار از جشم و دماغ سرازیره !!

انتی هیستامین و سیتیریزین بی اثر !

لوراتادین خوبه ولی غفلت کنم باید امپول بازی رو شروع کنم !

دگزا و بتا ! امسال کورتیزون هم افتتاح کردم !

انگور و خربزه هم که از دور با حسرت بهم نگاه میکنیم ! هریک با زبان نگاه بمن میگن بیا منو بخور ! منم متقابل میگم دوسستون دارم ولی به امپول خوردنم نمی ارزی ! 

پاسخ:
یعنی منو می فهمی در حد تیم ملی . 
رفیق به درد مشترک دچاریم.  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی