هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

غلط املایی

Tuesday, 28 Khordad 1398، 11:00 PM

تا حالا شده درگیر اشتباهات تایپی بشید و کار از کار گذشته باشه . و فقط یک لبخند از سر خجالت باقی بمونه.  

اومدم یک نصیحت دوستانه به همه شاعران محترم عرض کنم دیدم به جای همه نوشتم عمه . 

خلاصه اینکه به عمه شاعران محترم نصبحت کردم.  به هر  حال خانواده ها هم در پیشبرد اهداف نقش دارند .  

پ . ن : فکر کردی فقط خودت از این اشتباهات داری ؟؟؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ 98/03/28
واژه

نظرات  (۱)

07 Tir 98 ، 19:23 افغانی ..
بیچاره عمه ها 😁 همه جا نقل مجلسن ! حتی در اشتباه نوشتاری


فارسی کم سوتی میدم ولی عوضش انگلیسی !!
یبار کلاس 40 نفره مختلط زبان نشسته بودم و موضوع گفتگو این بود چه ورزشی برای خانمها مناسبه...
نوبت ابراز نظر اینجانب شد که خواستم بگم  اروبیک مناسب خانمهاست گفتم اروتیک !!!   نمیدونستم جمله م رو تصحیح کنم یا اون واژه رو توجیه کنم !😅
پاسخ:
جالب بود . 
به هر حال پیش میاد . منم راه چاره نداشتم . 
خلاصه زدیم به کوچه پس کوچه 
همه فهمیدن رفتیم گل بچینیم.  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی