هرچه می خواهد دل تنگت بگو

من و تمام افکارم

قاصد

Monday, 27 Esfand 1397، 12:00 AM
سلام

گاهی اوقات آدم باید به خودش انرژی بده.  انرژی مثبت.

منم اومدم اینجا تا به خودم انرژی بدم.  چونکه فردا تولدمه.  مثل همیشه یک دوست خیلی خوب دارم که یک روز زودتر ساعت 8 صبح تولدم را تبریک گفت. واقعاً شگفت زده شدم.  حتی خودم هم به یاد تولدم نبودم. 

اصلاً فکر نمی کردم، امروز کسی باشه و تولدم را تبریک بگه. 

می دونید من 27 اسفند به دنیا اومدم.  یعنی اصلا قرار نبود در این روز به دنیا بیام. نمی دونم چرا در دیدن این دنیا عجله کردم و 12 روز زودتر به دنیا اومدم.  نمی دونم اگر. این چند روز را دیرتر از موقع به دنیا می آمدم، سرنوشتم به چه صورت می شد.  اصلا تاثیری داشت یا نه.؟ 

به هر حال مجموعه عواملی  باعث شد که من. 27 اسفند به دنیا بیام.  (به مراتب اوضاع من از اون هایی که 30 اسفند به دنیا اومدن بهتره.  کاملاً قبول دارم)  اما همیشه فکر می کنم اگر اردیبهشت یا بهمن به دنیا می آمدم چه می شد. ؟ 

در هر صورت اندکی زودتر یا دیرتر، بالاخره به دنیا آمدم. 

وقتی به دنیا اومدم که همه درحال خونه تکونی هستند.. دارن گرد و غبار ها را از زندگی پاک می کنند.  امیدوارم گرد و غبار دلها را هم پاک کنند. 

حالا که پا به این دنیای عجیب و غریب گذاشتم، تولدم مبارک. 

برای خودم بهترین ها را آرزومندم. 


سال هاست این شعر را به مناسبت روز تولدم به خودم هدیه دادم. 


وقتی که آمدم

زمستان عزم سفر داشت

پرنده در فکر آشیانه بود و

مادرم خیره به دستان کوچکی که در می زد. 

دو قدم مانده تا بهار

قاصد فصل شکفتن بودم. 

#واژه


به نظرم، بهتر از هر جمله ای. خوبه که به خودم بگم

حالا که قاصد فصل شکفتن شدی، کمک کن تا افکار دیگران شکوفا بشه.  وظیفه قاصد شدن را به خوبی انجام بده. 

به خودم میگم :قاصد جان، تولدت مبارک.  همیشه قاصد عشق، قاصد خبر های خوب باش. 

و به تنهایی میگم :آمین

موافقین ۱ مخالفین ۰ 97/12/27
واژه

نظرات  (۲)

تولدتون مبارک باشه🌹🌹


پاسخ:
سلام عزیزم.  
سلامت باشید.  ممنونم از لطفتون.  
محبت دارید. 
براتون بهترین ها را آرزومندم 
29 Esfand 97 ، 01:04 افغانی ..
ارزوی کامیابی و شادکامی براتون دارم 🌹🌹 تولدتون مبارک
پاسخ:
سلام، سپاسگزارم.  محبت دارید.  .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی